7 patarimai, kaip tinkamai valdyti savo kazino paskyrą
Nors kazino paskyros valdymas gali atrodyti labai paprastas, atkreipti dėmesį reikia į kelis svarbius aspektus, kurie gali padėti jums ne tik apsaugoti savo asmeninę informaciją, bet tuo pačiu ir susikurti malonesnę lošimų internete patirtį. Skaitykite toliau ir susipažinkite su mūsų sudarytais patarimais, kurie padės jums išmokti tinkamai valdyti kazino paskyrą.
1. Prieš atsidarant kazino paskyrą, visada perskaitykite sąlygas ir nuostatas
Dažniausiai sąlygas ir nuostatas mes praleidžiame, tačiau registruodamiesi į internetinį kazino, į tai turėtumėte atkreipti dėmesį. Kiekviena lošimų bendrovė turi vis kitokias taisykles, todėl čia galima sužinoti visą svarbiausią informaciją ne tik apie tai, kokių taisyklių turite laikytis, bet ir kaip kazino užtikrina jūsų saugumą. Pasižiūrėkite, kokią lošimų licenciją turi kazino bei kokias naudoja papildomas priemones saugumui užtikrinti.
2. Patikrinkite, kokios asmeninės informacijos prašo kazino
Dar prieš pradėdami registracijos procesą, galite patikrinti, kokią asmeninę informaciją reikės pateikti, kad susikurtumėte paskyrą. Lietuviškuose internetiniuose kazino būtina pateikti savo asmens kodą, tuo tarpu užsienyje veikiančiuose kazino kartais informacijos reikalaujama mažiau.
Kokios informacijos reikia kazino ir kodėl?
Internetiniai kazino prašo jūsų asmeninės informacijos tam, kad užtikrintų, jog esate tikras žmogus ir turite teisę žaisti kazino žaidimus. Asmens tapatybės patvirtinimas būtinas tam, kad kazino būtų tikras, kad niekas nepasisavino jūsų duomenų ir žaidžia tas asmuo, kuris užsiregistravo. Nepatikimi arba nelicencijuoti internetiniai kazino, dar žinoma kaip juodajame kazino sąraše esančios bendrovės, gali informacijos prašyti mažiau – tokiu būdu jie stengiasi pritraukti daugiau žaidėjų.
3. Patikrinkite, kokius kazino turi mokėjimo metodus
Prieš susikurdami kazino paskyrą, patikrinkite, kokiais būdais galima pasipildyti kazino paskyrą ir pasižiūrėkite, ar yra jums tinkamų mokėjimo metodų. Dabar dažniausiai internetiniai kazino turi gana platų pasirinkimą, todėl šiuo klausimu žaidėjams nusivilti renkantis naują internetinį kazino nereikia.
4. Kaip atlikti kazino sąskaitos papildymą
Dažniausiai kazino sąskaitos papildymas būna labai panašus, tačiau naujiems žaidėjams gali kilti klausimų, kaip saugiai pasipildyti paskyrą. Pirmiausia, užsiregistruoti turėtumėte tik licencijuotame internetiniame kazino, kuris bendradarbiauja su patikimais mokėjimų tiekėjais. O čia galite matyti, kaip žingsnis po žingsnio pasipildyti kazino paskyrą.
- Užbaikite registracijos procesą
- Prisijunkite prie savo asmeninės paskyros
- Paskyros valdymo juostoje pasirinkite „papildymas“
- Pasirinkite jums tinkamiausią mokėjimo metodą
- Įveskite norimą įnešimo sumą, kuri turi būti didesnė nei nustatyta minimali įnešimo suma
5. Kaip atlikti laimėjimo išmokėjimą
Internetiniai kazino dažniausiai laikosi pinigų plovimo prevencijos, o tai reiškia, kad pinigų išmokėjimas bus pasiekiamas tik tokiu pačiu mokėjimo metodu, kuriuo ir atlikote sąskaitos įnešimą. Dėl to, visada rekomenduojame iš anksto susižinoti, kokiais būdais galima tiek pasipildyti, tiek atlikti pinigų išmokėjimą. Žemiau galite matyti svarbiausią informaciją, kurią reikia žinoti apie pinigų išmokėjimą.
- Peržaidimo reikalavimai – jeigu esate aktyvavę kazino premiją, negalėsite atlikti pinigų išmokėjimo, kol nebus įvykdyti peržaidimo reikalavimai ir užbaigta premija.
- Išmokėjimo limitas – internetiniai kazino turi išmokėjimo limitus, kurie dažnai skiriasi ir pagal pasirinktą mokėjimo metodą. Įsitikinkite, kad suma, kurią norite išmokėti, neviršija nustatytų limitų.
- Laiko limitai – tai dar vieni limitai, kurie taikomi žaidėjams atsižvelgiant į tai, kokia pinigų suma gali būti išmokėta per tam tikrą laiką. Internetiniai kazino dažnai turi dienos, savaitės ir mėnesio išmokėjimo limitus.
- Paskyros limitai – tam tikrais atvejais internetiniai kazino uždeda papildomus limitus žaidėjams, priklausomai nuo to, kokioje stadijoje jie yra. Lošimų bendrovės su VIP programomis aktyviems žaidėjams padidina asmeninius paskyros išmokėjimo limitus.
- Apsaugos patikra – atlikti pinigų išmokėjimą galėsite tik tokiu atveju, jeigu jūsų paskyra bus pilnai aktyvuota. Tai reiškia, kad registracijos metu įvesti duomenys turi būti patvirtinti asmens tapatybę patvirtinančiu dokumentu.
6. Nusistatykite savo asmeninius limitus
Kad būtų lengviau kontroliuoti lošimus internete, nusistatykite savo asmeninius laiko ir pinigų limitus. Laiko limitai padės jums kontroliuoti laiką, kurį praleidžiate žaisdami kazino žaidimus. Tuo tarpu laimėjimo/pralaimėjimo bei įmokų limitai jums leis kontroliuoti lošimams skirtus pinigus. Atsakingas lošimas yra pagrindinis dalykas, norint pradėti žaisti kazino žaidimus.
7. Užblokuokite arba ištrinkite kazino paskyrą, kada tik panorėsite
Kiekvienas žaidėjas turi teisę bet kada ištrinti savo kazino paskyrą arba pilnai užsiblokuoti nuo lošimų internete. Jeigu nusprendėte, kad nebenorite žaisti internetiniame kazino – pilnai uždarykite savo paskyrą, kad asmeniniai duomenys nebūtų aktyvūs. Uždarę paskyrą būsite tikri, kad vėl nepradėsite žaisti, o ir asmeniniai duomenys bus saugiai pašalinti.
Sprendimai dažnai pasitaikančioms problemoms susijusioms su kazino paskyra
Žaidžiant kazino internete, nuolat gali pasitaikyti tam tikrų problemų – blokuojamas pinigų išmokėjimas, nepavyksta prisijungti prie paskyros ir kita. Dažniausiai jums bus pasiruošusi padėti kazino pagalba, tačiau tam tikrais atvejais iškilusias problemas galite išsispręsti ir patys. Žemiau pateikiame sprendimus įvairioms problemoms, kurios gali pasitaikyti žaidžiant kazino internetu.
- Negaliu prisijungti prie savo paskyros
Prisijungimo problemos gali būti susijusios su neteisingai įvestais duomenimis arba interneto ryšio sutrikimais. Įsitikinkite, kad įvedėte teisingą prisijungimo vardą/el. paštą bei slaptažodį. Taip pat, pabandykite prie kazino paskyros prisijungti su kitu įrenginiu.
- Nematau, ar mano dokumentai buvo patikrinti
Kai kurie internetiniai kazino iš karto atnaujina dokumentų peržiūros būseną ir ją galite pamatyti savo paskyros nustatymuose. Tačiau, kai kurie kazino tokios funkcijos neturi ir jeigu nežinote, ar jūsų dokumentai buvo patikrinti – galite pabandyti atlikti pinigų išmokėjimą. Jeigu jis pasiekiamas, reiškia jūsų paskyra aktyvuota. Taip pat, po sėkmingų dokumentų patvirtinimo turėtumėte gauti el. paštą su pranešimu.
- Į asmeninę sąskaitą negaunu atlikto pinigų išmokėjimo
Pinigai į asmeninę sąskaitą keliauja 1-5 darbo dienas. Priklausomai nuo to, kokį mokėjimo metodą pasirinkote, pinigai gali ateiti greičiau arba lėčiau. Jeigu kazino patvirtino pinigų išmokėjimą (tai galite matyti pinigų išmokėjimo istorijoje), tuomet už pinigų atėjimą į jūsų sąskaitą atsakingas tampa mokėjimo tiekėjas.
- Negaliu iš naujo susikurti kazino paskyros
Internetiniai kazino dažniausiai neleidžia iš naujo atidaryti paskyros, jeigu ji buvo užblokuota. Jeigu kazino jūsų paskyrą suspendavo, turėtumėte susisiekti su klientų aptarnavimo specialistais ir paklausti, ar yra galimybių paskyrą susikurti iš naujo. Dažniausiai kazino paskyros suspenduojamos būna už tam tikrus nusižengimus.
- Gavau įtartiną el. laišką
Iš internetinio kazino dažniausiai galite gauti el. laiškus, kuriuose reklamuojami įvairūs pasiūlymai, nauji žaidimai ar kiti produktai. Jeigu gavote laišką, kuriame prašoma pateikti jūsų asmeninę informaciją – turėtumėte ignoruoti ir iš karto perduoti internetiniam kazino.
- Mano dokumentai neaktyvuojami
Jeigu kazino neaktyvuoja jūsų pateiktų dokumentų, gali būti, kad juose nesimato visos reikiamos informacijos. Įsitikinkite, kad asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą nufotografavote pilnai, be jokių nukirptų kampų. Jeigu aktyvuojate adresą – būkite tikri, kad įkėlėte dokumentą, kuris tinkamas adreso patvirtinimui.
- Negaliu pakeisti savo mokėjimo kortelės duomenų
Kai prie savo paskyros pridėjote mokėjimo kortelės informaciją, ji tampa pagrindiniu mokėjimo metodu ir jeigu norite pridėti naują kortelę, dažnai tenka seną pašalinti, o naują kortelę reikia aktyvuoti iš naujo. Jeigu nepavyksta pridėti naujos mokėjimo kortelės, pabandykite ištrinti seną ir tada pridėti naują.
- Negaliu atstatyti kazino paskyros slaptažodžio
Jeigu norėdami prisijungti prie paskyros spaudžiate „pamiršau slaptažodį“ ir niekaip negaunate el. laiško su slaptažodžio pakeitimu, patikrinkite, ar el. laiškas nebuvo nukreiptas į nepagrindinę el. pašto dėžutę. Kitu atveju susisiekite su kazino klientų aptarnavimo specialistais.
- Negaliu pakeisti savo asmeninės informacijos
Jeigu pastebėjote, kad registracijos metu padarėte klaidą ir norite pakeisti savo asmeninę informaciją, tai padaryti galite savo paskyros nustatymuose. Jeigu pakeisti duomenų nepavyksta, iš karto susisiekite su kazino pagalba. Svarbu atminti tai, kad visa pateikta informacija turi būti patvirtinta – tai reiškia, kad pakeitę asmeninę informaciją, turėsite ją patvirtinti dokumentais.
- Kaip uždaryti kazino paskyrą?
Atsidarykite kazino paskyros nustatymus ir pamatysite pasirinkimą „uždaryti kazino paskyrą“. Kiekvienas žaidėjas turi teisę uždaryti bei ištrinti savo kazino paskyrą ir tai padaryti galima per nustatymus. Jeigu parinkties nepavyksta surasti, paprašykite, kad paskyrą uždarytų kazino klientų aptarnavimo specialistai.
Saugus kazino paskyros valdymas
Sąžiningi ir licencijuoti internetiniai kazino užtikrina, kad jūsų asmeninė informacija būtų šifruojama ir saugoma nuo duomenų nutekėjimo. Prieš susikurdami kazino paskyrą, pasižiūrėkite, ar svetainėje yra įdiegtas SSL sertifikatas.
Registracijos metu būkite atidūs ir įveskite teisingą informaciją, kadangi vėliau gali kilti problemų norint atlikti pinigų išmokėjimą ir bandant patvirtinti kazino paskyrą. Rekomenduojame paskyrą aktyvuoti iš karto, tokiu būdu iš anksto žinosite, kad galite naudotis visomis kazino paslaugomis be jokių ribojimų.